Dag 2019! Hallo 2020!

Het jaar 2020 staat voor de deur. Met het kerstdiner bijna op tafel en de champagne alvast koud kijken we met plezier terug op enkele hoogtepunten.

Onze gerealiseerde projecten geven een goed beeld van de diversiteit van ons werk. In de eerste helft van het jaar werd de uitbreiding van het Cambridge Innovation Center in Rotterdam met door Silo ontwikkelde spatial branding in gebruik genomen. Ook werd de geheel vernieuwde Smoov app gelanceerd. Vlak voor de zomer onthulde Woonplus Schiedam zijn frisse en communicatieve nieuwe huisstijl.

In november werd het indrukwekkende Provinciehuis Antwerpen officieel geopend. Onder de grond is de fietsparkeergarage aan het Koningin Julianaplein in Den Haag af. We kunnen niet wachten om de museale ruimte in gebruik te zien.

De sites die we ontwierpen en ontwikkelden voor Amsterdam Science Park, Fair Software en MRP Flex Offices zijn allemaal live.

We zijn ook gestart met veel nieuwe projecten: rebranding voor Hirschmann Multimedia en de Dutch Coalition for Humanitarian Innovation (DCHI). Wayfinding en ruimtelijke identiteit voor het Stadskantoor Leiden en LEVEL, de fietsparkeergarage Zwolle, Saxenburgh Medisch Centrum, Unilever en De Nederlandsche Bank.

In december werd bekend dat Silo de merkidentiteit voor het haagse onderwijs- en cultuurcomplex Amare gaat maken. De ontwikkeling van de huisstijl voor Invest-NL, de impact investor voor Nederland, is inmiddels afgerond en zal in januari worden onthuld.

Ook maakten we veel campagnes, onder meer voor de tentoonstelling ‘Als de Russen komen’ in het Nationaal Militair Museum, voor de TU Delft en voor Intrakoop. De indringende campagne ‘Kom uit je schuld’ ontwikkelden we samen met EMMA en heeft als doel het taboe op schulden te doorbreken. In juni presenteerden we de jaarlijkse campagnes voor de Nederlandse Veteranendag en de Witte Anjer.

Met zo veel om naar uit te kijken, laten we 2019 met een goed gevoel achter. Op naar het jaar 2020!

Rogier Coopmans

Meer weten?

Bel of e-mail Rogier