Intrakoop is 60 jaar samen!

Intrakoop, de grootste inkoopcoöperatie voor de zorg, bestaat 60 jaar. En dat betekent 60 jaar samenwerking met zorginstellingen en leveranciers om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Silo feliciteert Intrakoop en maakte een feestelijke advertentie in lijn met de lopende mediacampagne.

In de campagne worden bestuurlijk jargon en begrippen uit de zorg met een knipoog aan elkaar verbonden. Het doel is de bekendheid van (de inkoopondersteuning van) Intrakoop bij bestuurders en budgethouders te vergroten.

Als kennispartner gaat Intrakoop samen met zijn leden op zoek naar de beste inkoopoplossingen op het gebied van energie, eten en drinken, personeel, ICT, facilitair en medisch. Door tijd en geld te besparen kunnen zorgverleners zich focussen op het leveren van zorg. Dat komt patiënten en cliënten ten goede.

De heldere illustratieve stijl van de campagne-uitingen in vakbladen, het FD en online past binnen de branding-aanpak die Silo twee jaar geleden voor Intrakoop ontwikkelde. De campagne is eerder dit jaar van start gegaan en haakt nu aan op het het 60-jarig jubileum.

Dennis Flinterman

Meer weten?

Bel of e-mail Dennis