Cultuur

Nieuwe connectie met je publiek

Hoe we culturele instellingen - zoals musea, concertpodia en erfgoed - waarderen is in de afgelopen decennia flink veranderd. Niet alleen is de financiering op de schop gegaan, ook maatschappelijk gezien moet de sector haar nut meer bewijzen. Nog belangrijker: ‘het publiek’ wil niet meer leren, het wil consumeren.

Waar grenzen vervagen ontstaat meer aanbod en de noodzaak je duidelijk aan je doelgroep te presenteren. Met een multidisciplinaire aanpak voor branding, storytelling en innovatie helpt Silo culturele instellingen een vernieuwde connectie te maken met het publiek. Niet zelden gaat daar een hernieuwde connectie met de eigen kern aan vooraf.

Merkontwikkeling, branding en communicatiestrategie

Met onze klanten in de culturele sector werken we aan strategie en ontwikkeling, merkidentiteit, websites, campagnes en communicatiestrategie.

Rene Toneman

Meer weten?

Bel of e-mail Rene

Ontwerp voor de culturele sector

Muziekgebouw Muziekgebouw
Muziekgebouw

Rebranding van een landmark

Rijksmuseum Boerhaave Rijksmuseum Boerhaave
Rijksmuseum Boerhaave

Ontdek de wereld van de wetenschap

Nationaal Militair Museum Nationaal Militair Museum
Nationaal Militair Museum

Als de Russen komen

Nederlandse Veteranendag Nederlandse Veteranendag
Nederlandse Veteranendag

Eerbetoon aan alle Nederlandse veteranen

Nationaal Militair Museum Nationaal Militair Museum
Nationaal Militair Museum

Leer Willem écht kennen

Humanity House Humanity House
Humanity House

NoW, het nieuwe museum voor vrede en recht

Prinsenkwartier Prinsenkwartier
Prinsenkwartier

Een nieuw centrum voor de creatieve industrie in Delft

LUX Nijmegen LUX Nijmegen
LUX Nijmegen

Grootste art-house cinema van Nederland

Stadsschouwburg Nijmegen en Concertgebouw De Vereeniging Stadsschouwburg Nijmegen en Concertgebouw De Vereeniging
Stadsschouwburg Nijmegen en Concertgebouw De Vereeniging

Twee podia, één identiteit